NewsyHR

Od ponad 30 lat nieprzerwanie kreujemy przestrzeń wokół domów tysięcy Polaków. Pomagamy w stworzeniu własnego wymarzonego miejsca na ziemi, które pozwala czerpać radość z przebywania w pełnej dobrej energii przestrzeni.  Jesteśmy największym na polskim rynku producentem materiałów betonowych do aranżacji stylowych nawierzchni i małej architektury dla zagospodarowania terenów miejskich oraz przydomowych. Zatrudniamy ponad 700 pracowników w 20 zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w całej Polsce. Ponad połowa naszego zespołu pracuje w firmie ponad 10 lat, co jest dla nas największą satysfakcją, a równocześnie rekomendacją.

Specjalista (Zastępca Koordynatora) ds. Kontrolingu Operacyjnego

Miejsce pracy: ul. Chełmżyńska 249, Warszawa (Rembertów)

Podstawowe obowiązki:

  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji na potrzeby Spółki,
  • Analiza bieżących raportów produkcyjnych,
  • Kalkulacja kosztów wytworzenia produktów,
  • Konfigurowanie indeksów produktów w systemie ERP,
  • Analiza rentowności sprzedaży produktów,
  • Monitorowanie, kontrola i usprawnianie procesów wewnątrz organizacji,
  • Tworzenie i aktualizacja narzędzi wspierających pracę innych komórek organizacji,
  • Udział w procesie zamykania miesiąca (np. weryfikacja zużycia surowców, analiza kluczowych wskaźników operacyjnych),
  • Koordynowanie pracy 3-osobowego zespołu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studenci ostatnich lat (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, analityka gospodarcza oraz kierunki techniczne),
  • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. kontrolingu, analityka lub podobnym,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu MS Excel),
  • Zdolności analityczne,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2 lub wyższy),
  • Dokładność i systematyczność,
  • Otwartość i komunikatywność,
  • Dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
  • Możliwość osobistego rozwoju i zdobywanie nowego doświadczenia,
  • Wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji ACCA, CIMA,
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • Doskonalenie języka angielskiego z pomocą profesjonalnych lektorów,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Dofinansowanie zajęć sportowych,
  • Niezbędne narzędzia pracy – laptop oraz telefon służbowy,
  • Brak dress code’u,
  • Dobrą atmosferę pracy,
  • Bezpłatny parking na terenie firmy.