O CRH
Jesteśmy światowym liderem w przemyśle materiałów budowlanych i konstrukcyjnych, które wykorzystywane są do realizacji licznych projektów związanych z infrastrukturą publiczną, nieruchomościami komercyjnymi i budynkami mieszkalnymi. Działamy w 31 krajach i zatrudniamy około 75 800 pracowników w ponad 3 200 lokalizacjach na całym świecie!- Innowacyjność
- Etyka
- Bezpieczeństwo pracy
- Troska o środowisko
- Kultura współpracy
Manager ds. BHP
Lokalizacja: Warszawa
Format pracy: mobilny (wyjazdy około 50% / Warszawa 50%)
Oferowana rola wiąże się z pracą w jednej ze spółek operacyjnych CRH w Polsce.
Twój zakres obowiązków:
- Nadzorowanie w imieniu Zarządu realizacji strategii i planów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz doskonalenia procesów przez poszczególne zakłady i działy
- Zarządzanie audytami bezpieczeństwa zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi
- Koordynowanie tworzenia strategii BHP
- Nadzorowanie / realizowanie projektów w obszarze BHP
- Monitorowanie zmian w zakresie wymagań prawnych, wymagań Grupy CRH oraz nadzór nad ich wdrażaniem
- Raportowanie działań z zakresu BHP do CRH oraz odpowiedzialność za sprawozdawczość do Urzędów
- Zatwierdzanie raportów miesięcznych i rocznych BHP, przygotowanie budżetu działowego
- Organizowanie pracy podległych pracowników, dokonywanie okresowych ocen pracowniczych, ustalanie z podległymi pracownikami celów rocznych i planów rozwoju
- Opiniowanie procedur, instrukcji, dokumentów, zakresów czynności, standardów w zakresie swojej odpowiedzialności
- Uczestnictwo w sporządzaniu okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
- Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami
- Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi w zakresie BHP i PPOŻ
- Koordynowanie programu bezpieczeństwa behawioralnego w Spółce
- Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej
Nasze wymagania:
- Ukończone studia wyższe lub podyplomowe na kierunku związanym z BHP, wykształcenie wyższe techniczne będzie dodatkowym atutem
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu BHP i PPOŻ oraz umiejętność ich interpretowania
- Znajomość i umiejętność stosowania metodyki analiz przyczyn źródłowych (RCA) zdarzeń
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji
- Zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
- Otwartość i innowacyjne podejście do zarządzania bezpieczeństwem i ochroną zdrowia
- Umiejętność określania priorytetów i pracy pod presją czasu
- Umiejętności przywódcze, efektywne zarządzanie zespołem
- Odwaga biznesowa i zorientowanie na wynik oraz umiejętność podejmowania jakościowych decyzji
- Odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie
- Dyspozycyjność i mobilność (kilka lokalizacji w Polsce)
Oferujemy:
- Interesującą pracę w nowocześnie zarządzanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji (kursy, szkolenia)
- Pakiet świadczeń pozapłacowych
- Pracę w miejscu, w którym dbamy o bezpieczeństwo
- Przyjazną atmosferę pracy