NewsyHR

O CRH

Jesteśmy światowym liderem w przemyśle materiałów budowlanych i konstrukcyjnych, które wykorzystywane są do realizacji licznych projektów związanych z infrastrukturą publiczną, nieruchomościami komercyjnymi i budynkami mieszkalnymi. Działamy w 31 krajach i zatrudniamy około 75 800 pracowników w ponad 3 200 lokalizacjach na całym świecie!

Manager ds. BHP

Lokalizacja: Warszawa
Format pracy: mobilny (wyjazdy około 50% / Warszawa 50%)

Oferowana rola wiąże się z pracą w jednej ze spółek operacyjnych CRH w Polsce.

Twój zakres obowiązków:

  • Nadzorowanie w imieniu Zarządu realizacji strategii i planów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz doskonalenia procesów przez poszczególne zakłady i działy
  • Zarządzanie audytami bezpieczeństwa zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi
  • Koordynowanie tworzenia strategii BHP
  • Nadzorowanie / realizowanie projektów w obszarze BHP
  • Monitorowanie zmian w zakresie wymagań prawnych, wymagań Grupy CRH oraz nadzór nad ich wdrażaniem
  • Raportowanie działań z zakresu BHP do CRH oraz odpowiedzialność za sprawozdawczość do Urzędów
  • Zatwierdzanie raportów miesięcznych i rocznych BHP, przygotowanie budżetu działowego
  • Organizowanie pracy podległych pracowników, dokonywanie okresowych ocen pracowniczych, ustalanie z podległymi pracownikami celów rocznych i planów rozwoju
  • Opiniowanie procedur, instrukcji, dokumentów, zakresów czynności, standardów w zakresie swojej odpowiedzialności
  • Uczestnictwo w sporządzaniu okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
  • Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami
  • Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi w zakresie BHP i PPOŻ
  • Koordynowanie programu bezpieczeństwa behawioralnego w Spółce
  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej

Nasze wymagania:

  • Ukończone studia wyższe lub podyplomowe na kierunku związanym z BHP, wykształcenie wyższe techniczne będzie dodatkowym atutem
  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu BHP i PPOŻ oraz umiejętność ich interpretowania
  • Znajomość i umiejętność stosowania metodyki analiz przyczyn źródłowych (RCA) zdarzeń
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji
  • Zdolności komunikacyjne i interpersonalne oraz wysoka kultura osobista
  • Otwartość i innowacyjne podejście do zarządzania bezpieczeństwem i ochroną zdrowia
  • Umiejętność określania priorytetów i pracy pod presją czasu
  • Umiejętności przywódcze, efektywne zarządzanie zespołem
  • Odwaga biznesowa i zorientowanie na wynik oraz umiejętność podejmowania jakościowych decyzji
  • Odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie
  • Dyspozycyjność i mobilność (kilka lokalizacji w Polsce)

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w nowocześnie zarządzanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji (kursy, szkolenia)
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych
  • Pracę w miejscu, w którym dbamy o bezpieczeństwo
  • Przyjazną atmosferę pracy