Dostarczamy produkty głównie na potrzeby sektora drogowego, jak i budowlanego, gdzie znajdują one powszechne zastosowanie. Nasi wykształceni i doświadczeni specjaliści gwarantują kontrahentom obsługę na najwyższym poziomie, opartą na obopólnych korzyściach. Dbałość o środowisko naturalne oraz lokalne społeczności są dla nas jednymi z priorytetów.
- Innowacyjność
- Etyka
- Bezpieczeństwo pracy
- Troska o środowisko
- Kultura współpracy
Project Manager (Trade)
Miejsce pracy: cała Polska
Format pracy: mobilny
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Realizacja strategii spółki poprzez pozyskanie źródeł tradingowych oraz sprzedaż kruszyw i mączek wapiennych
- Budowa i rozwój handlu kruszywami i mączkami, analiza zmian rynkowych, weryfikacja nowych kontraktów, rozwój oferty produktowej
- Określenie słabych i mocnych stron oferty handlowej spółki, proponowanie działań zmierzających do optymalnego wykorzystania potencjału kontraktów
- Aktywne wdrażanie nowych rozwiązań dla klientów, w tym nowych produktów, analiza oraz rozwój sprzedaży w segmentach alternatywnych
- Współpraca z klientami, dostawcami, instytucjami oraz jednostkami badawczymi
- Zatwierdzanie harmonogramów wysyłek produktów oraz planów produkcyjnych zakładów partnerskich
- Współpraca z innymi działami Spółki, między innymi z działem logistyki.
Dobry kandydat na dane stanowisko posiada:
- Wykształcenie wyższe, preferowane: budownictwo, ekonomia i finanse, chemia budowlana, zarządzanie, marketing
- Co najmniej 4-letnie doświadczenie w jednym z obszarów w branży budowlanej/produkcji materiałów budowlanych: sprzedaż, logistyka, technologia, zakupy
- Umiejętność efektywnego zarządzania procesami i projektami interdyscyplinarnymi
- Umiejętności analityczne
- Umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków
- Wysokie umiejętności negocjacyjne
- Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku oraz umiejętność stawiania priorytetów
- Odpowiedzialność, poufność, rzetelność
- Umiejętność właściwego planowania własnego czasu pracy
- Znajomość systemu MS Office, ERP
- Znajomość procesów zakupowych i sprzedażowych
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
- Prawo jazdy kat B
Oferujemy:
- Interesującą pracę w nowocześnie zarządzanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop i samochód służbowy
- Premię roczną uzależnioną od wyników spółki oraz realizacji celów indywidualnych
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji (kursy, szkolenia)
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. świadczenia z ZFŚS)
- Pracę w miejscu, w którym dbamy o bezpieczeństwo