NewsyHR

Dostarczamy produkty głównie na potrzeby sektora drogowego, jak i budowlanego, gdzie znajdują one powszechne zastosowanie. Nasi wykształceni i doświadczeni specjaliści gwarantują kontrahentom obsługę na najwyższym poziomie, opartą na obopólnych korzyściach. Dbałość o środowisko naturalne oraz lokalne społeczności są dla nas jednymi z priorytetów.

Project Manager (Trade)

Miejsce pracy: cała Polska
Format pracy: mobilny

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • Realizacja strategii spółki poprzez pozyskanie źródeł tradingowych oraz sprzedaż kruszyw i mączek wapiennych
  • Budowa i rozwój handlu kruszywami i mączkami, analiza zmian rynkowych, weryfikacja nowych kontraktów, rozwój oferty produktowej
  • Określenie słabych i mocnych stron oferty handlowej spółki, proponowanie działań zmierzających do optymalnego wykorzystania potencjału kontraktów
  • Aktywne wdrażanie nowych rozwiązań dla klientów, w tym nowych produktów, analiza oraz rozwój sprzedaży w segmentach alternatywnych
  • Współpraca z klientami, dostawcami, instytucjami oraz jednostkami badawczymi
  • Zatwierdzanie harmonogramów wysyłek produktów oraz planów produkcyjnych zakładów partnerskich
  • Współpraca z innymi działami Spółki, między innymi z działem logistyki.

Dobry kandydat na dane stanowisko posiada:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: budownictwo, ekonomia i finanse, chemia budowlana, zarządzanie, marketing
  • Co najmniej 4-letnie doświadczenie w jednym z obszarów w branży budowlanej/produkcji materiałów budowlanych: sprzedaż, logistyka, technologia, zakupy
  • Umiejętność efektywnego zarządzania procesami i projektami interdyscyplinarnymi
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne
  • Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku oraz umiejętność stawiania priorytetów
  • Odpowiedzialność, poufność, rzetelność
  • Umiejętność właściwego planowania własnego czasu pracy
  • Znajomość systemu MS Office, ERP
  • Znajomość procesów zakupowych i sprzedażowych
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
  • Prawo jazdy kat B

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w nowocześnie zarządzanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop i samochód służbowy
  • Premię roczną uzależnioną od wyników spółki oraz realizacji celów indywidualnych
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji (kursy, szkolenia)
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. świadczenia z ZFŚS)
  • Pracę w miejscu, w którym dbamy o bezpieczeństwo